CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Friday, April 8, 2011

~~ AaaLLaaiiiii FaCeb0ok ~~

MySpace

Bunyi macam mengeluh tak?? huhu..
atcly, sememangnyer aku sedang mengeluh... FACEBOOK Semakin susah nak Access... adakah aku punya sorang macam nie?? semenjak dua menjak nie aku bukan men susah nak access FB..Hari ini langsung aku x pat nak access..... Mengapa ya??
Nak kata internet Slow.. eemm sangat la laju... search lain okey jew.... Account FB da nak clossing k0t... 
FB tak ada... aku layan blog jew lor.... huhu....
pelik... heran...heee...


" This webpage is not Avallable "

adakah FACEBOOK tiada lagi sudah.... fuuu....
siapa boleh bg jawapan.....

1 comment:

  1. thnks tag pada kita... hope awk akan berjaya join contest ini.. sgt menarik.. dan tertarik... klu sy join juga bole..hehe..

    ReplyDelete