CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Wednesday, April 27, 2011

~~ Mengingatkakn Aku Peristiwa Lalu ~~


....FOBIA....
mean is takut..seram..macam-macam lagi...
peristiwa semalam menghantui aku... knp??  kerana aku takut benda lama terjadi lagi..
tak akan pernah aku lupa.. sampai bila-bila...Tragedi 28 October 2010 " AKU KENA RAGUT "

Sejak kejadian itu, aku bukan lagi seorang yang berani... tak berani jalan bersendirian..pergi & balik kerja mesti ada yang jemput... tak nak lagi naik bas... di sebabkan tak ada yang jemput aku Semalam,  aku terpaksa balik kerja naik bas, nak jalan ke Bus Stop aku x berani lagi... takut dengan sekeliling... di mana-mana pun aku takut...kejadian dulu betul-betul menghantui.. 

Kejadian dulu berlaku semasa aku balik kerja berjalan ke bus stop melalui lorong perumahan yang aku rasa selamat kerana bukan lorong sunyi,, tanpa aku sedari ada yang mengekori aku dari belakang, tuhan saja yang tahu perasaan aku,aku bergelut dengan peragut tu.. takut peragut tu bertindak ganas, aku x boleh buat apa-apa.. pabila peragut tu dah dapat handbag aku,, aku lari sekuat hati aku sambil aku menjerit....dalam fikiran aku.. aku mesti dapatkan handbag aku... orang di sekeliling buat x nampak jew... tapi mujur hp di pocket seluar aku... masih boleh aku contect mama n ayah aku... tak nak peristiwa itu terjadi lagi... ohh.. jangan lah terjadi lagi... 

2 comments:

  1. kena ragut? takutnya..kat mana tu.. mana la tau dekat ngan tempat saya ke.

    ReplyDelete
  2. nie kt taman chi liung klang, kawasan nie mmg da ramai yg kne.. polis xde amk tndkan pn..

    ReplyDelete