CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Saturday, December 31, 2011

~~ Colorfull Eyeshadow Pallet ~~



Hari ini aku nak share sikit lor kat korang, aku teruja sangat tengok Eyeshadow Pallet yang di jual dari Sheira D'Touch , memang aku gila melihat nyer. murah-murah pulaks 2.. memang akan aku beli la kan.. (walaupun bukan reti nak pakai pun) ~ haha.. jum tengok sini http://www.facebook.com/sheira.dtouch bukan setakat eyeshadow jew dia jual. macam2 lagi la. nak belajar Makeup pun buleh. 


nih yg aku beli, baru RM30.00 4 in 1.


colorfull tak.. cantik kan? korang mesti terjah kat kat blog dia. confrm korang nak beli juga. 
selamat shoping Y.E.S ~ Year End Sales


Opss.. ini pun ite beli, Eyeliner Gel RM8.00



Note : aku teringni memulakan perniagaan secara online sales barangan. agaknya ada tak sesiapa nak beli? pls be support me.. in planning 2012. insyallah. 





No comments:

Post a Comment