CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Saturday, December 24, 2011

~~ RANTAI BURUNG HANTU HARAM ?? ~~


Orang Kata -
-"kau pakai nie.. fesyen baru rugi kalau tak pakai"
-"tengok nie loket gamba 'BURUNG HANTU' ni , aku nampak dalam tumblr hari tu comel sangat sangat jom kita beli"

wah..wah..

Inilah masalah orang kita.. , lawa sikit je baru puji sikit dah cair terus beli.. , tanpa fikir panjang . Tahukah korang , apa maksud burung hantu tu ? memang lawa , memang comel , memang bergaya kalau pakai , memang mudah untuk kita dapat perhatian loket ni tapi sedar tak kita , loket yang kita pakai tu loket siapa?siapa buat ? siapa yang promosi? . Maka , hari ni aku akan tunjuk kan pada korang apa yang ada disebalik loket ini .





Apa semua ni ?? pernah dengar nama ini? FREEMASON ? kalau nak tahu , mereka adalah kaki kaki DAJAL , mereka join angkatan DAJAL AL-MASSIH ni sebab nak HARTA , KAYA , NAMA , dan jangan terkejut kebanyakannya semua orang2 ternama negara kita..  Nama nama mereka cukup besar serta yang amat sedih sekali mereka ini antara nya orang islam .









[KALAU KORANG PERNAH LIHAT SIMBOL ATAU APA JUA BERKAITAN DENGAN INI , DIHARAP KORANG DAPAT JAUHKAN DIRI DARI MEREKA ]

Tahukah mereka (pemuja dajal) tersenyum melihat kamu semua bangga dengan loket burung hantu itu , bagi mereka(pemuja dajal) burung hantu sebagai simbol ritual mereka , 

MAJORITI perempuan di negara kita memakai loket ni ketika bersiar-siar dan yang paling menyedihkan mereka memakai loket ini besertakan tudung , dan sudah teranglah mereka ini ISLAM , 

Kita PERLU saling menasihati antara satu sama lain , kita kena PEKA , sebelum kita beli kita tengok dulu fikir dulu. takut kita tersalah beli , Mereka suka sahaja kerana rancangan mereka berjaya.




KESIMPULANNYA:
-KITA BOLEH BERGAYA TAPI MESTI KENA GAYA , JANGAN SAMPAI KERANA BERGAYA ,AKIDAH KITA RUNTUH , MARUAH AGAMA TERCEMAR , KENANG LAH USAHA RASULULLAH DAN PARA SAHABAT MENEGAKKAN SYIAH ISLAM DAN JANGANLAH KITA TERGOLONG DI DALAM KALANGAN PERUNTUH INSTITUSI ISLAM DAN PEROSAK AGAMA.

[maafkan aku jika entry ini membuat korang semua terasa hati , aku perlu menegur perkara yang aku tahu, Sememangnya korang semua harus tahu, dan sebar kepada yang lain, entery ini aku buat setelah aku baca di satu laman blog, dan aku ingin sebarkan pada korang semua, yang dah tahu,bagus la.. yang tak tahu bertindaklah menegur sesiapa sahaja yang memakai rantai ini]







No comments:

Post a Comment