CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Sunday, December 4, 2011

~~ Setelah sekian lama menyepikan diri ~~


Salam semua pengemar Blogger, Sory yer, lama aku tak update blog aku nie, walau tak ada yg sudi singgah.. hehe.. yg singgah tu, thanks ye.. nanti aku tinjau2 blog korang yer..
Selama aku tak update blog aku nie, aku buat ape erk.. eurrmm mcm2 gk la aku wt, sampai aku tak ingat, Sekarang busy dengan kerja, balik kerja jew, dah malas nk on laptop, coz kejer seharian mengadap PC je, b0san wokk.. so, hari ahad nie tak ada buat pape, ade pulak mood aku nak godek2 blog aku nie, 
Korang buat apa cuti2 nie, xdate ke ngn cik abang korang.. tak keluar jejalan.. Shopping2.. huhu.. aku je, dok uma, relex2 kat uma, cik abg aku tgh stdy, final exam esok, so kita tak ade date-date lor.. =) 

okey,  setakat ini jew.. pic baru tak ade lor, ade pn kt hp.. malas nak upload.. wink2..

No comments:

Post a Comment