CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Tuesday, February 22, 2011

~~ Bersyukur KepadaNya ~~

Kegembiraan yang tak terkata bagi diri aku & keluarga... Nak tau kenapa... 
 Sebab aku da lulus Ujian Komputer...
hahaha... amat kelakar Sebena'nyer.... Wat malu jew... aku da amik ujian komputer nie 3 kali,
dan nie tok kali ke 4.... -_0

MySpace
Akhir'nya....
Alhamdulillah... aku lulus juga... Mybe Orang tu da k'sian kat aku kot...or da bosan tengok mke aku.. hehe..
Wet aku da banyak keluar kat situ jew...  Nak kata Soalan Susah... Senang jew Sena'nyer..
kalau sesiapa jawab pun comfrm akn rasa semua jawapan betul.. tapi mungkin belum ada rezki nak lulus time itu...
Tapi yang aku pelik... kt Driving School, Record aku ambil ujian cuma sekali Jew... dimana kan lagi 2 itu Pergi???
adakah telah di beri kepada org lain???

MySpace

Pelik.... Hairan.... xpela.. kali ini, aku nekad tok ambil ujian kali ke-4, 
Kali yang ke-4 nie la aku da lulus.. aku amat bersyukur..Gembira.. senyum Lebar di Wat'nyer..

Time aku g jam pukul 9.00 am hingga la jam 3.30 pm baru tiba giliran aku... dah la aku mengantok sangat-sangat, sebab stdy sampai 3,oo am.. fuuyy00oo... Tapi lagi kasihan kepada si dye yang mnunggu aku dari pagi tu...
da sudah aku selesai jawab N kluar dari bilik 2.. sume yg tau aku da mgulang sehingga tak terkata banyak nyer 2, bertanya mcm wartawan da kt aku nie... aku wt2 mke cdey... hahaha... ade org 2 ckp.. "kak jgn nak kata mgulang kali ke-5 da la ea..."

Si Dye pula da x Sabar nak tau... bila dapat tau aku lulus.. dye kata " Nie sbb b tunggu la nie" hehehe..
thanks ye sbb tunggu saya... Mama lak kt rumah da Tarik nafas lega Bila aku bagi tahu yang aku dah lulus...
amin... Bersyukur kepadanya..  So lepas ini, step berikut nyer adalah 6jam tiori & amali..
Moga2 aku dapat buat nanty... doa-doa kan ye... ~ 0_+ ~

MySpace
Boleh la aku Cepat- cepat brumm.. Brumm... Kereta Mama... Boleh tak Mama hehehe...
Mama x bagi... orang brumm.. brumm.. kete Ayah...
Ayah x bagi orang beli kete sndiri la... hahahaha


22-02-2011 (Selasa)
12.57PM

No comments:

Post a Comment