CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Wednesday, March 23, 2011

~~ 23 / 03 / 2011 ~~


Lama dah aku x update blog aku nie.... xtau nak cter ape.. biasalah rutin harian aku.. kerja.. kerja.. kerja... tunggu ada m0od.. baru update blog nie.. hujung minggu adalah masa utk si dyer... Sejak si Dyer sambung stdy kat sini.. adalah masa untuk kami berjumpa.. eh citer pasal ape lak aku nie.. huhu..(Jiwang sekejap 0k)

Hari ini?? 
Pagi td Mama nak wt nasi goreng tok aku.. aku cakap xpe la ma , Nanty kita lie nasi lemak jew... Mama pn x jd nak masak... sampai jew tempat kerja.. aku nak g la lie nasi lemak.. tengok2 nasi lemak da abis... cepat betul la pulak dye abs ari nie.... pyot aku lapa da nie... isk.... xpela.... ha!!!!!
Baru teringant td, Acik aku ada bagi kuih masa dalam keter, kata nye Nenek bagi "Nah Ana, Nenek Suh Bagi Ana" hehe Igat gk nenek aku kt cucu k'sayangan dyer nie.. hehe (perasan jap) macih Nenek...

Time aku O.t.W g Kejer tadi, kawan aku msg " Eza ko ke yang pos kan kat aku Coklat " hehe.. dah dapat uper nyer dyer Coklt to... aku oder semperna bzdy dyer... xtau ape nk bg.. s0 dok belek-belek fb terjumpa "coklat sedap-jijie" aku pn oder kat situ.. korang nak tengok mai klik link ini :" Coklat-Sedap-Jijie "
Nanti aku upload kan pic coklat to yer...

Ha.. Sekarang aku berada di tempat kerja... pagi-pagi td ada la kerja.. sekarang nie la kerja aku... ekot kan berlambak lagi kerja aku... nak kene wat Invoice la.. chq la.. key in macam-macam.. dah macam account pn ader... eh.. macam b0s.. haha..
s0 apa lagi.... p wat kejer......

MySpace    MySpace
Mood kene gedixx mcm nie... baru x tnsyen wat keje... 
haha (macam mintak pemanp0o jew)


No comments:

Post a Comment