CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Mereka yg Cun

Thursday, March 10, 2011

~~ Tiada Siapa Boleh Fahami Diri ku ~~


Tiada siapa boleh faham diri aku...
tak ada sesiapa  tahu apa yang aku rasa...
Tiada siapa tahu apa yang aku mahu..
..
..
..
Siapa Yang Boleh Pahami Diri Aku ???
..
..
..
Tak kan ada Siapa Tahu.. Melainkan yang Maha Esa,
..
..
..
Aku cuma Boleh Berdoa agar apa yang aku inginkan, tercapai...
sememangnya tak mampu aku luahkan pada sesiapa... 
hanya menulis di sebuah kertas yang tak tahu kemana kesudahannya..

MySpace

Kadang kala aku menangis... 
Memikirkan... siapakah aku?? 
mengapa aku selalu dipersalahkan...
tak cukup baikkah aku...

tiada siapa boleh mengerti aku...
biar lah aku tanggung nya sendiri...
Dengan harapan yang aku bawa pergi.. 
kan tiba sinar di suatu hari nanti...
** ini adalah luahan hatiku... insan yang lemah..



 12.18pm / 10-03-2011
amizaizama.blogspot.com

2 comments: